اجاره ماشین در اسپانیا

اجاره اتومبیل در اسپانیا یکی از ساده ترین راهکارها برای کاهش هزینه‌های سفر به اسپانیا است. در واقع چون اجاره ماشین در اسپانیا بسیار راحت است، این نکته را می گوییم. اجاره‌ی اتومبیل در ایستگاه‌های فرودگاه اسپانیا را می توان از کاربردی ترین راهکارها برای کاهش هزینه‌های سفر به اسپانیا دانست. اما گول این ترفند را نخورید! وقتی در اسپانیا اتومبیل کرایه می کنید، ملزم به پرداخت ۱۵ الی ۲۰ درصد از مبلغ کل اجاره خودرو در اسپانیا می باشید، چرا که این مبلغ باید برای حق بیمه‌ی ایستگاه‌های اسپانیا باید پرداخت شود. جالب است بدانید که همین مبلغ در کشورهای فرانسه، اسپانیا، ایرلند و انگلیس حدود ۳۵ الی ۸۰ دلار می باشد. تا اینجا متوجه شدید که کرایه خودرو در ایستگاه‌های فرودگاه اسپانیا به صرفه و اقتصادی نیست.

نکات مهم در هنگام اجاره ماشین در اسپانیا:

انتخاب نوع و بیمه ماشین در اسپانیا

همواره به شما توصیه می کنیم که یک بیمه فول کاور در هنگام اجاره ماشین بگیرید که از پرداخت  تمامی حوادث غیر مترقبه در قبال ماشین معاف باشید.

مسافت مجاز طی شده با ماشین

اگر قصد دارید که با ماشین مورد نظر سفر کنید،حتما هنگام اجاره خودرو به این مسئله توجه داشته باشید که مسافت مجاز را  بدون محدودیت انتخاب کنید.

ماشین های اتوماتیک و manual

بدون شک، اجاره ماشین های دنده ای ارزان تر از ماشین های دنده اتوماتیک می باشد.

رزرو صندلی کودک

به این نکته دقت داشته باشید که در اروپا، کودکان با قد کمتر از 150 سانتیمتر نمی توانند بر روی صندلی جلوی ماشین بنشینند و برای کودکان با قد زیر 135 سانتیمتر حتما باید از صندلی کودک در ماشین استفاده کنید.

اجاره ماشین همراه با جی پی اس

وجود سرویس جی پی اس در ماشین می تواند به شما در مواقعی  که در جاده اینترنت قطع می شود، کمک کند که مسیر خود را راحت تر پیدا کنید.مجهز بودن ماشین به سرویس جی پی اس نیز در هزینه ی اجاره ماشین تاثیرگذار می باشد.

مسافرت با ماشین به کشور های دیگر

در صورتی که قصد دارید با ماشین اجاره ای به کشور های دیگر مسافرت کنید، برای گسترش پوشش بیمه حتما لازم است که موقع رزرو و تحویل خودرو، نام دقیق کشورهایی که قصد سفر به آنها را دارید را به صورت دقیق مشخص کنید.

تحویل دادن خودرو

اگر شما قصد دارید که خودروی مورد نظرتان را درکشور دیگر یا مکانی غیر از مکان اولیه خورو ،تحویل دهید، این قضیه می تواند هزینه اجاره خودرو را برای شما دوچندان کند. بنابراین توصیه می شود قبل از برنامه ریزی سفر کلیه ی هزینه های جابه جایی را در نظر بگیرید.

اجاره خودرو با راننده

چنانچه تمایل داشته باشید که خودروی موردنظرتان را با یک راننده اختصاصی اجاره کنید، بدون شک هزینه های مربوط به اجاره خودروی موردنظرتان افزایش خواهد یافت.

اجاره ی خودرو های لوکس

این نکته را باید بدانید که اجاره ی خودرو های لوکس جهت تضمین نیاز به دو عدد کردیت کارت دارد.

 

اجاره ی خودرو با راننده ی اضافی

در صورتی که دو نفر بخواهند با یک ماشین رانندگی کنند حتما باید موقع رزرو خودرو به شرکت اجاره ی خودرو اعلام شود در این صورت راننده ی دوم ملزم به پرداخت هزینه ی بیمه ی اضافی می باشد.

گواهینامه

هنگام رزرو خودرو به همراه داشتن اصل گواهینامه ی ایران و گواهینامه ی بین المللی الزامی می باشد.

پرداخت عوارض جاده ها

قبل از اجاره ماشین حتما اسکناس خرد و سکه برای پرداخت عوارض جاده ای و پارکینگ ها به همراه داشته باشید.

 

شرایط اجاره ماشین در اسپانیا 

  1. حداقل سن رسمی برای مستاجر اصلی 18 سال در سراسر کشور است، به غیر از بارسلونا، که در آن رانندگی تنها پس از رسیدن به سن 21 سالگی امکان پذیر است. به علاوه، هر شرکت ممکن است حداقل سن به تشخیص خود را افزایش دهد.
  2. نیاز به سمت راست به یک وسیله نقلیه مدیریت استاندارد بین المللی.
  3. حداقل تجربه رانندگی – از یک تا دو سال.
  4. کارت اعتباری در دسترس.

قیمت اجاره ماشین در اروپا

اگر خواسته باشید که در کشور اروپا ماشین کرایه کنید، موظف هستید که روزانه ۳۰ الی ۷۰ یورو به ازای هر روز کرایه اتومبیل در اسپانیا پول بپردازید. هزینه‌های جانبی اجاره اتومبیل در اسپانیا را نیز در نظر بگیرید. برای مثال قیمت کرایه خودروهای تمام اتومات ۵۰ درصد بیشتر از قیمت اجاره خودروهای معمولی در کشورهای اروپایی هستند. مبلغی را که برای سوخت ماشین اجاره‌ای در اسپانیا باید بپردازید، در نظر بگیرید. چیزی حدود ۱۴۰ دلار برای طی کردن ۷۰۰ مایل برای سوخت در کشورهای اروپایی باید بپردازید. تا اینجا دو مورد از هزینه‌هایی را که باید برای اجاره ماشین در اروپا بپردازید، بررسی کردیم. مبالغی که باید برای تردد ایمن با عنوان بیمه ثالث و بیمه بدنه پرداخت کنید، به لیست عوامل تاثیر گذار در قیمت اجاره خودرو در اروپا افزوده می شود. فصل‌های هر سال نیز می توانند چالش‌های بزرگی بر سر اجاره ماشین در اروپا ایجاد کنند. برای نمونه برای راندن در فصل زمستان می بایست وسایل جانبی تردد آسان و ایمن را هم در نظر بگیرید. برای پرداخت هزینه اجاره ماشین در اروپا باید کارت اعتباری داشته باشید که پیش از سفرتان ملزم به دریافت آن هستید.

هزینه اجاره ماشین در اسپانیا

هزینه اجاره ماشین در روز آغاز می شود با یک شکل بسیار جذاب از 19 یورو، اما آن را شرکت پرداخت شامل نمی شود. بله، و اجاره یک ماشین سقوط به رده از “کوچک” به معنی دو کرسی، هیچ جایی برای توشه، اما تنها مزیت آن این است که دستگاه سازگار با محیط زیست است و محیط زیست را آلوده نمی کند.

برای پنج نفره کامل کلاس اقتصاد، از جمله تمام بیمه (در صورت سرقت و تصادف)، مجبور به پرداخت 6000 روبل در روز است. مدل های از کلاس بالاتر، برای مثال، فورد Mondeo، در مورد 14000 روبل در روز هزینه. کرایه ماشین در اسپانیا می تواند هر دو بر روی زمین در هنگام ورود، و در پیش ساخته شده است. این خودرو می تواند رزرو آنلاین، از طریق سایت های خاص، حتی در مرحله برنامه ریزی تعطیلات.

شما باید بدانید: برای بازگشت کرایه ماشین بعد از ساعت شارژ خواهد شد هزینه های اضافی، و ماشین اجاره در فرودگاه بسیار گران تر توسط 10-15٪ باشد.

 

دسته بندی ها
دسته‌بندی نشده

مدیر سایت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به موسسه مهاجرتی ما، ماه سفید با سالها تجربه خوش آمدید! ما اینجا هستیم تا راه حل های قابل اعتماد و موثری را در امور مهاجرت به شما ارائه دهیم. هدف ما این است که به افراد و خانواده ها کمک کنیم تا رویاهای خود را برای استقرار در یک کشور جدید تحقق بخشند و حمایت و راهنمایی لازم را در طول این فرآیند به آنها ارائه دهیم.