خدمات ما

کارکردهای کلیدی برای مهاجرت نیروی کار

کارکردهای کلیدی مهاجرت کاری در اسپانیا شامل مدیریت ویزا و مجوزهای کار، ارزیابی نیازهای نیروی کار، ارتقای استخدام کارگران خارجی، حمایت از حقوق کار، کار و ادغام اجتماعی، و مدیریت مهاجرت غیرقانونی کارگری است. . این کارکردها به دنبال تسهیل مهاجرت منظم و قانونی کار، حمایت از حقوق مهاجران و رفع نیازهای نیروی کار کشور است.

مزایای خدمات ما

مزایای ویژه برای انواع روشهای اقامت

اقامت مهاجرت ویزای ازدواج اسپانیا ملیت ویزای طلایی مادرید بارسلونا
اقامت مهاجرت ازدواج ویزای اسپانیا ملیت ویزای طلایی مادرید بارسلونا

برترین شرکت

تضمین کیفیت در خدمات مهاجرت کاری

در اسپانیا، مقررات و استانداردهایی وجود دارد که به دنبال تضمین کیفیت در خدمات مهاجرت کاری هستند. این مقررات استانداردها و الزاماتی را تعیین می کند که ارائه دهندگان خدمات مهاجرت کاری، مانند آژانس های کاریابی و مشاوران تخصصی، باید رعایت کنند.

خدمات مهاجرت کاری چیست؟
خدمات مهاجرت نیروی کار در اسپانیا به فرآیندی اشاره دارد که طی آن کارگران خارجی می توانند مجوز کار و اقامت برای استخدام در این کشور را دریافت کنند. این سرویس برای تسهیل استخدام کارگران خارجی توسط کارفرمایان اسپانیایی در نظر گرفته شده است که نیازهای نیروی کار در بخش ها یا مشاغل خاص را پوشش می دهد.
چه تعداد خدمات ارائه می دهیم؟
رویای ماه سفید به مشتریان عزیزمان پیشنهاد می دهد: - مشاوره حقوقی - تهیه و ارائه درخواست ها - وکالت حقوقی - پیگیری پرونده ها - همراهی در تمام مراحل اخذ اقامت و ویزا
عضو تیم ما چقدر تجربه دارد؟
شرکت رایای ماه سفید در ابتدای سال 2023 تاسیس شده است، اما سابقه تیم در زمینه مهاجرت بیش از 6 سال با میزان موفقیت 95 درصد است.

درخواست خدمات مهاجرت مورد نظر

هم اکنون برای دریافت مشاوره فرم را پر کنید

    img

      img

        img

          img

            img
            به موسسه مهاجرتی ما، ماه سفید با سالها تجربه خوش آمدید! ما اینجا هستیم تا راه حل های قابل اعتماد و موثری را در امور مهاجرت به شما ارائه دهیم. هدف ما این است که به افراد و خانواده ها کمک کنیم تا رویاهای خود را برای استقرار در یک کشور جدید تحقق بخشند و حمایت و راهنمایی لازم را در طول این فرآیند به آنها ارائه دهیم.