گاوبازی در اسپانیا

جشن گاوبازی در اسپانیا

امروزه فعالیت های مختلف با گاو نر به عنوان قهرمان حفظ شده است. بدون شک، شناخته شده ترین گاوبازی ها در اسپانیا هستند، اگرچه در فستیوال های محبوب اسپانیایی نیز بسیاری از گاوبازی ها و گاوبازی ها در میان رویدادهای دیگر برگزار می شود.

گاوبازی هایی که در میدان ها برگزار می شود، شامل مبارزه حیوانات است. آنها با یک پاسیلو شروع می‌کنند که در آن همه عوامل درگیر در گاوبازی به داخل رینگ می‌آیند و پس از درخواست اجازه برای باز کردن درب گاو نر، اولین گاو روی صحنه می‌آید.

این آیین به شرح زیر است: هر گاوبازی دارای سه گاوباز است که هر کدام مسئول دو گاو نر هستند. با هر گاو نر سه ترسیوس جشن گرفته می شود که با صدای بوق ها از یکدیگر جدا می شوند. در طول اولین ترسیو، گاوباز از شنل استفاده می کند که یک شنل بزرگ با یک طرف صورتی و یک طرف زرد است. سپس، پیکادورهای سوار بر اسب، گاو نر را نیزه می زنند.

در ترسیو دوم، سه باندریلو چند باندریلا را به گاو نر میخکوب می کنند. در پایان این بخش، یک سوم پایانی می آید. در به اصطلاح «اقبال عالی»، گاوباز از عصا استفاده می کند که پارچه قرمز کوچکی است که از چوب آویزان شده است. در آخرین قسمت گاوبازی، گاوباز باید بر گاو تسلط نشان دهد، همزیستی بین این دو برقرار کند و با استفاده از شمشیر آن را بکشد.

یکی دیگر از محبوب ترین جشن های گاوبازی، دویدن گاوها است. آنها شامل دویدن در مقابل گروهی از گاوها یا تلیسه ها هستند که توسط هالتر هدایت می شوند. دوندگان سعی می کنند تا جایی که ممکن است به دسته نزدیک شوند، اما بدون دست زدن به آنها. یکی از شناخته شده ترین دویدن گاو نر، سان فرمین است که در اواسط ژوئیه در پامپلونا جشن گرفته می شود.

گاوبازی، محبوب ترین جشنواره در اسپانیا که هزاران گردشگر را از نقاط مختلف جهان گرد هم می آورد

یکی دیگر از جشن های محبوب گاوبازی، Encierro است. آنها شامل دویدن در برابر گروهی از گاوها یا تلیسه ها هستند که توسط یک هالتر هدایت می شوند. سواران سعی می کنند تا حد امکان به پلوتون نزدیک شوند، اما بدون دست زدن به آن. یکی از شناخته شده ترین دویدن گاو نر، سان فرمین است که در اواسط ژوئیه در پامپلونا جشن گرفته می شود.
دویدن گاوها مانند هر سال دارای 849 متر پیست با شش گاو نر و شش هالتر خواهد بود که به میدان گاوبازی ختم می شود. هر بازداشت ساعت هشت صبح با مدت زمان دو تا چهار دقیقه خواهد بود.

مدیر سایت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به موسسه مهاجرتی ما، ماه سفید با سالها تجربه خوش آمدید! ما اینجا هستیم تا راه حل های قابل اعتماد و موثری را در امور مهاجرت به شما ارائه دهیم. هدف ما این است که به افراد و خانواده ها کمک کنیم تا رویاهای خود را برای استقرار در یک کشور جدید تحقق بخشند و حمایت و راهنمایی لازم را در طول این فرآیند به آنها ارائه دهیم.