مهاجرت سرمایه گذاری

خدمات ما

مزایا و مهاجرت سرمایه گذاری

یکی از مزایای مهاجرت سرمایه گذاری این است که می تواند منبع مهم سرمایه خارجی برای کشور میزبان باشد. سرمایه گذاران مهاجر اغلب سرمایه قابل توجهی را از طریق سرمایه گذاری مستقیم، خرید املاک، راه اندازی کسب و کار یا مشارکت در برنامه های توسعه اقتصادی به آنها اختصاص می دهند. شما می توانید اقتصاد محلی را تقویت کنید، شغل ایجاد کنید، رشد کسب و کار را تحریک کنید و زیرساخت ها را تقویت کنید.

مزایای خدمات ما

مزایای ویژه برای انواع روشهای اقامت

اقامت مهاجرت ویزای ازدواج اسپانیا ملیت ویزای طلایی مادرید بارسلونا
اقامت مهاجرت ازدواج ویزای اسپانیا ملیت ویزای طلایی مادرید بارسلونا

برترین شرکت

تضمین کیفیت در خدمات مهاجرت سرمایه گذاری

در اسپانیا مقررات و اقدامات قانونی وجود دارد که به دنبال تضمین کیفیت خدمات مهاجرت برای سرمایه گذاران است. این مقررات استانداردها و الزاماتی را تعیین می کند که ارائه دهندگان خدمات مهاجرت، مانند شرکت های مشاوره و مشاوره، باید آنها را رعایت کنند.

خدمات مهاجرت سرمایه گذاری چیست؟
خدمات مهاجرت برای سرمایه گذاری در اسپانیا برنامه ای است که برای جذب منابع مالی خارجی به کشور از طریق اعطای اقامت یا شهروندی به افرادی که سرمایه گذاری قابل توجهی در اقتصاد اسپانیا انجام می دهند طراحی شده است.
چه تعداد خدمات ارائه می دهیم؟
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است
عضو تیم ما چقدر تجربه دارد؟
شرکت رایای ماه سفید در ابتدای سال 2023 تاسیس شده است، اما سابقه تیم در زمینه مهاجرت بیش از 6 سال با میزان موفقیت 95 درصد است.

درخواست خدمات مهاجرت مورد نظر

هم اکنون برای دریافت مشاوره فرم را پر کنید

    img

      img

        img

          img

            img
            به موسسه مهاجرتی ما، ماه سفید با سالها تجربه خوش آمدید! ما اینجا هستیم تا راه حل های قابل اعتماد و موثری را در امور مهاجرت به شما ارائه دهیم. هدف ما این است که به افراد و خانواده ها کمک کنیم تا رویاهای خود را برای استقرار در یک کشور جدید تحقق بخشند و حمایت و راهنمایی لازم را در طول این فرآیند به آنها ارائه دهیم.