ویزا

بازار کار مهندسی عمران در ایتالیا چگونه است؟ مهندسین

مهندسی عمران یکی از بهترین دوره ها و مشاغل مورد نیاز در ایتالیا است. همچنین ، برخی از بهترین دانشگاه های جهان در زمینه مهندسی عمران در ایتالیا قرار دارند. ایتالیا از کشورهای بزرگ تولید کننده در منطقه اروپاست. اما با وجود نرخ بیکاری بالا در این کشور ، ممکن است یافتن شغل در ایتالیا سخت تر از سایر کشورهای اروپایی باشد.

ایتالیا به بخش های شمالی مرفه و صنعتی و منطقه جنوبی فقیر و مبتنی بر کشاورزی تقسیم شده است و به طور کلی ، شرایط کاری در منطقه شمال ایتالیا بهتر است و تعداد شرکت های خصوصی در این منطقه بیش تر می باشد.

همچنین ، در این کشور حداقل دستمزد مشخص نشده و میزان حقوق ها با توجه به نوع حرفه و منطقه متفاوت خواهد بود. به طوری که ، دستمزدها در مناطقی چون میلان ، تورین و رم بیش تر از سایر مناطق می باشند.

بهترین ها را با بهترین ها تجربه کنید

فاطمه حیدری

بیش ترین موقعیت های شغلی و دستمزدها در زمینه شغل مهندسی عمران در ایتالیا مربوط به شرکت های ساختمانی و شرکت های مهندسی عمران می باشد و شهرهای رم (به عنوان پایتخت) ، میلان ، باری ، تورین ، تریسته ، ناپل از مهم ترین شهرها برای یافتن کار در ایتالیا هستند.

دسته بندی ها
اقامت کشورها

مدیر سایت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به موسسه مهاجرتی ما، ماه سفید با سالها تجربه خوش آمدید! ما اینجا هستیم تا راه حل های قابل اعتماد و موثری را در امور مهاجرت به شما ارائه دهیم. هدف ما این است که به افراد و خانواده ها کمک کنیم تا رویاهای خود را برای استقرار در یک کشور جدید تحقق بخشند و حمایت و راهنمایی لازم را در طول این فرآیند به آنها ارائه دهیم.