به اسپانیا نقل مکان کند

چرا مهاجرت به اسپانیا و فقط به اسپانیا!

ما با صدها مشتری از سرتاسر جهان که به اسپانیا نقل مکان کرده اند برخورد کرده ایم. و تاکنون هیچ یک از آنها از انتخاب خود پشیمان نشده اند. درواقع خلاف این موضوع صحت دارد. آنها از تجربه جدید خود کاملاً خوشحال هستند.

و دلیل آن ساده است: قلمرو اسپانیا مکانی ایده آل برای خارجی هایی است که می خواهند مهاجرت کنند.

اما چرا دقیقا؟ چه چیزی این کشور را اینقدر خاص می کند؟ چرا باید به عنوان یک خارجی به دنبال شروع زندگی جدید خود به اسپانیا بروید؟ در اینجا ما به شما دلایلی می دهیم، در صورتی که هنوز قانع نشده اید.

1. اسپانیا یک جامعه بردبار به حساب می آید

اسپانیا در سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی در زمینه حقوق مدنی و حقوق دگرباشان جنسی داشته است، ازدواج برابر را در سال 2005 قانونی کرد و قوانینی را تصویب کرد که از تبعیض بر اساس گرایش جنسی و هویت جنسی محافظت می کند.

2. این کشور دارای یکی از متنوع ترین فرهنگ ها در جهان است

این ملتی است که از بدو پیدایش بر روی گروه های مختلف و ناهمگون بنا شده است. و البته همه آنها با ویژگی ها و تفاوت هایشان.

نتیجه؟ فرهنگی متنوع و متنوع. مجموعه ای از مناطق با سنت ها و تخصص های خاص خود.

این بدان معنی است که شما به عنوان یک خارجی که مایل به شروع زندگی جدید خود در کشور هستید، هیچ مشکلی برای ادغام نخواهید داشت. این کشور پر از مردم از سراسر جهان است. بنابراین، هر تفاوتی کاملاً خوشایند و عادی است.

علاوه بر این، شما می توانید حلقه اجتماعی خود را بدون اینکه از هیچ شهروند اسپانیایی تشکیل شده باشد ایجاد کنید. چطور ممکن است؟

3. وجود جوامع قوی خارجی و خارجی

این پیامد اصلی داشتن کشوری


Service médical à domicile de Medici Generici à Rome

Service médical à domicile de Medici Generici à Rome

Notre équipe fournit un service de soins de santé à domicile, garantissant professionnalisme et confort pour les patients à Rome.

است که مقصد ترجیحی بسیاری از شهروندان اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا است. جوامع مهاجر همه جا هستند.

شما فقط باید یک جستجوی سریع در گوگل انجام دهید، به دنبال یک کافه تریا در مرکز شهر مادرید یا بارسلونا بگردید و یک بار به ملیت مشتریان نگاه کنید. به احتمال زیاد درصد قابل توجهی محلی نیست.

بنابراین، شروع زندگی جدید در اینجا برای شما بسیار آسان خواهد بود. شما گروه های زیادی از افراد همفکر را خواهید یافت که در موقعیتی مشابه شما قرار دارند. افرادی که کشور خود را نیز ترک کردند تا آینده جدیدی در اسپانیا بسازند.

و همه آنها روند مشابهی را طی کردند، بنابراین شما می توانید از کمک آنها بهره مند شوید. همچنین، ما در مورد افراد واقعاً باز صحبت می کنیم که دائماً در حال سازماندهی رویدادهایی برای تجمع هستند. ملاقات با مردم و پیدا کردن دوستان جدید در اسپانیا بسیار ساده است.

4. کشوری با بیشترین تعداد بار در تمام اروپا

و این چیزی است که به راحتی می توان انتظار داشت.

زیرا؟ چرا مردم اسپانیا دوست دارند بیرون بروند؟ آن‌ها از گذراندن اوقات با کیفیت بیرون با هم لذت می‌برند و در یک بار با تراس آبجو می‌نوشند. به همین دلیل است که همیشه مردم را در خیابان می بینیم.

چه برای صبحانه، نهار، قهوه بعد از ظهر یا شام، شهروندان این کشور زیاد بیرون می روند.

و این بدون شک به ایجاد فضای جذابی که بسیاری از شهرهای مانند مادرید یا بارسلونا دارند کمک می کند. این حال و هوا چیزی است که شما باید خودتان آن را تجربه کنید. بی نظیر است!

5. اسپانیا دارای 47 مکان است که به عنوان میراث جهانی یونسکو طبقه بندی شده اند

چون علاوه بر غذا و آب و هوای خوب (عواملی که بدون شک وجود دارند) اسپانیا خیلی بیشتر است. اسپانیا از نظر میراث جهانی رتبه سوم را در جهان دارد.

این بدان معناست که اگر دوست دارید مکان‌های شگفت‌انگیز جدید را کشف و کشف کنید، اسپانیا و فرهنگ وسیع آن برای شما مناسب است. چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد، زیرا اسپانیا چیزی جز یکنواخت است.

6. دریا و کوه: ترکیبی عالی

و این یکی از دلایل اصلی انتخاب اسپانیا به عنوان کشوری برای بازنشستگی است.

زیرا پانورامای اسپانیایی کاملاً متنوع است. در یک طرف شمال، پر از کوه و منظره ای کاملا سبز را دارید.

اما، اگر به سمت جنوب حرکت کنید، سواحل مدیترانه شما را با سواحل خود به وجد خواهد آورد. با این حال، یک وجه مشترک در شمال، مرکز و جنوب کشور وجود دارد: غذای باورنکردنی اسپانیا. پس از امتحان کردن غذاهای محلی، دیگر هرگز تمایلی به خوردن هیچ نوع غذای دیگری نخواهید داشت!

برچسب ها
# عمر # کسب و کار
دسته بندی ها
پرداخت ها

مدیر سایت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به موسسه مهاجرتی ما، ماه سفید با سالها تجربه خوش آمدید! ما اینجا هستیم تا راه حل های قابل اعتماد و موثری را در امور مهاجرت به شما ارائه دهیم. هدف ما این است که به افراد و خانواده ها کمک کنیم تا رویاهای خود را برای استقرار در یک کشور جدید تحقق بخشند و حمایت و راهنمایی لازم را در طول این فرآیند به آنها ارائه دهیم.