امروزه امکان تحصیل رشته حقوق در اسپانیا در حدود 79 مرکز آموزشی در دسترس بوده که تمامی آن ها می توانند یک انتخاب برتر برای دانشجوی بین المللی باشند. سیستم عالی آموزش و همچنین وجود دانشگاه های سطح بالا باعث شده است که اسپانیا تبدیل به یکی از مکان های برتر برای تحصیل این رشته تبدیل شده و سالانه تعداد زیادی از داوطلبان را جذب نماید.

دانشگاه های کشور اسپانیا دارای رتبه های بسیار چشم گیری در سطح جهانی هستند و اعتبار مدرک دریافتی از آن ها باعث ایجاد فرصت های شغلی بسیار شده و می تواند آینده فرد را تضمین نماید. مقدار امکانات ارائه شده و شرایط تعیین شده برای دست یابی به آن ها بسیار متناسب تر از سایر کشورهای اروپایی بوده و یک زمینه عالی را برای مهاجرت از این راه ایجاد کرده است.

دانشکده حقوق IE

یکی از دانشکده هایی است که حقوق را به صورت چند رشته ای و در سطوح و عرصه های بین المللی بررسی می کند. می توان گفت رویکرد این دانشگاه و اساتیدش تطبیقی بوده و در تلاشند تا نیم نگاهی به قوانین و حقوق تمام کشورها داشته باشند.

دانشکده حقوق IE واقع در شهر مادرید می باشد و متوسط ​​شهریه این دانشگاه برابر با ۳۱,۷۰۰ یورو در سال است.

دانشگاه ناوارا

این دانشگاه یک سیستم پشتیبانی مستمر را برای دانشجویان فراهم می‌کند تا بهترین آموزش را در رشته تحصیلی انتخابی خود دریافت کنند. از ویژگی‌های دانشکده حقوق ناوارا می‌توان به تدریس با کیفیت و عالی در زمینه تحقیقات علمی اشاره کرد. این دانشگاه با هدف تشویق به نوآوری و توسعه، سعی دارد از طریق آموزش در کسب مهارت‌ها و عادت‌های حرفه‌ای و شخصی، مسیر شغلی دانشجویان را هموار کند.

دانشکده حقوق IE واقع در پامپلونا، ناوارا می باشد و متوسط ​​شهریه این دانشگاه برابر با ۳۱,۰۰۰  یورو در سال است.

ESADE – دانشکده حقوق

Esade به عنوان یک مؤسسه جهانی، به کیفیت بالای آموزش و تمرکز بر حوزه‌های بین‌المللی مشهور است. دانشکده حقوق Esade به سه بخش تقسیم می‌شود که دو بخش آن که دارای پردیس در بارسلون هستند و بخش سوم در مادرید واقع شده است و متوسط ​​شهریه این دانشگاه برابر با  ۲۸,۲۰۰ یورو در سال است.

دانشگاه بارسلونا

این دانشگاه یکی از قدیمی ترین دانشگاه های اسپانیا است که در مقطع کارشناسی رشته هایی همچون جرمشناسی ، علوم ارتباطات و علوم سیاسی و حقوق را ارائه می دهد و همچنین برنامه های تحقیقاتی بسیاری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دارد. متوسط شهریه این دانشگاه ۲۰ هزار یورو در سال می باشد و در شهر بارسلون واقع است.

دانشگاه پمپئو فابرا

این دانشگاه نیز یکی از دانشگاه های دولتی و مهم برای تحصیل رشته حقوق در اسپانیا است. دانشگاه فابرا در میان دانشگاه های اروپا به مرکز تحقیقات حقوقی معروف است. شهریه این مرکز به نسبت دیگر مراکز کمتر است.

دانشگاه پمپئو فابرا واقع در شهر بارسلون می باشد و متوسط ​​شهریه این دانشگاه برابر با ۱۶,۰۰۰ یورو در سال است.

دانشگاه کارلوس سوم مادرید (UC3M)

دانشگاه Carlos III de Madrid آموزش با کیفیتی را ارائه می‌دهد که با معیارهای تعیین شده توسط بازار کار جهانی مطابقت دارد. این دانشگاه در مسیر تبدیل شدن به یکی از بهترین دانشگاه‌های اروپایی قدم‌های بزرگی برداشته‌است. UC3M متعهد است که دانش آموزان را به بهترین شکل ممکن آموزش دهد و آن‌ها را تشویق کند تا حداکثر توان خود را نشان دهند.

دانشگاه کارلوس سوم مادرید واقع در ختافه، مادرید می باشد و متوسط ​​شهریه این دانشگاه برابر با ۸,۰۰۰  یورو در سال است.

بورسیه‌های تحصیلی رشته حقوق در اسپانیا

دانشگاه‌های مختلفی در اسپانیا وجود دارند که برای دانشجویان برتر خود بورسیه‌های تحصیلی ارائه می‌دهند. در ادامه برخی از بهترین بورسیه‌های تحصیلی مختص متقاضیان تحصیل در رشته حقوق اسپانیا را بررسی خواهیم کرد.

بورس تحصیلی UIC بارسلونا

UIC بارسلونا مخفف Universitat Internacional de Catalunya (UIC) است. دانشگاه UIC بارسلونا این بورسیه را برای دانشجویان سراسر جهان فارغ از ملیت آن‌ها برای تمامی مقاطع تحصیلی ارائه می‌دهد. پرداخت این بورسیه به‌صورت پرداخت ۸۰٪ از هزینه‌های تحصیلی بوده و ددلاین آن ۱۹ نوامبر است.

بورسیه تحصیلی دانشگاه گرانادا

این بورسیه برای تمامی مقاطع تحصیلی ارائه می‌شود و گاهی شامل تمامی هزینه‌ها و گاهی بصورت کمک هزینه ترمی با توجه به مقطع تحصیلی و میزان هزینه‌ها متقاوت است.

سخن پایانی

در جوامع امروز، صنعت حقوقی به طور چشمگیری به صنعتی رقابتی، انگیزه به دانشجویان حقوق برای ادامه تحصیل در خارج از کشور، به عنوان یک بعد بین المللی برای مشاهده و تفکر دانشجویان تبدیل شده است. کارفرمایان به دنبال وکلایی که آموزش و تخصص بین المللی را به عنوان نیازها و نگرانی مشتریان دارند، هستند: شرکت هایی که در نقاط مختلف جهان ادغام شده اند، قوانین مختلفی در حوزه قضایی دارند، که آنها را به هم پیوسته شدن در معاملات پیچیده متفاوتی که قبلا رخ نداده بود، تبدیل کرده است. به همین دلیل کشورهای مختلفی در اروپا، به خصوص اسپانیا، با تمرکز بر قوانین بین المللی و اروپایی، اسپانیا را به کشوری برای اهداف مطالعه محبوب برای دانش آموزان در رشته حقوق تبدیل کرده است.

 

 

 

 

دسته بندی ها
دسته‌بندی نشده

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به موسسه مهاجرتی ما، ماه سفید با سالها تجربه خوش آمدید! ما اینجا هستیم تا راه حل های قابل اعتماد و موثری را در امور مهاجرت به شما ارائه دهیم. هدف ما این است که به افراد و خانواده ها کمک کنیم تا رویاهای خود را برای استقرار در یک کشور جدید تحقق بخشند و حمایت و راهنمایی لازم را در طول این فرآیند به آنها ارائه دهیم.